בגת כולם מרוויחים

מאחורי כל אחד מהעובדים שלנו עומדת משפחה תומכת, לכן דאגנו שגם מי שמחכה בבית ייהנה מסל הטבות מפנק ועשיר. ממשלוחי המיץ המפורסמים דרך חגיגה ותמיכה בנקודות הציון החשובות ביותר בחיים, גת תמיד שם עם המתנה הנכונה.


שגית לוי: "החיבור לגת עובר גם לילדים"

נאמנות מכל הלב

שגית לוי מגבעת חיים, מתאמת לוגיסטית

"אין על גת בקטע של ההטבות ורווחת העובד", אומרת שגית. "אני כבר 17 שנה פה, ואין הרבה חברות כמו גת שבהן כל העובדים מקבלים קרן השתלמות מקסימלית, ביטוח בריאות והמון הטבות שחוסכות לנו הוצאות ממש ברמה יומיומית. זה מאוד מחמם את הלב".

שגית מספרת על מסיבת בת המצווה שהפיקה לבתה נעמה בקיץ שעבר. "עשינו את האירוע בבריכה של הקיבוץ, עם כל הילדים מהשכבה ועוד בני משפחה. כל השתייה באירוע הייתה, כמובן, מתנת גת וכמה ימים לפני, גם קיבלתי מגת מתנת בת מצווה עבור נעמה. כשסיפרתי לה, היתה שם שמחה שלא ראיתם!".

כמו רב הילדים, הבנות של שגית מתות על הפסטיגל, ולדבריה בכל שנה הן מחכות לחוויה הזו. "בכל החברות של הקבוצה שאליה אנחנו שייכים, מארגנים כרטיסים במחיר מוזל, ומוציאים הסעות מיוחדות באוטובוסים. בדרך הן מפנקים בסופגניות וממתקים וזו ממש חגיגה שלמה".

לא פלא אם כך, שהחיבור לגת עבר גם לדור הצעיר. הבנות של שגית כל כך אימצו את החברה לליבן, שאם הן נתקלות במיצים של חברה מתחרה בבתים של חברים, הן מעדיפות לשתות מים.

רועי רג'יניאנו: "עושים משהו טוב ומבלים ביחד בזכות גת"

איתי בשמחה וגם ברגעים הקשים

רועי רג'יניאנו מבית אליעזר, מלגזן במחלקת לוגיסטיקה

בימים שבשגרה, רועי זוכה ללכת עם בנותיו בשבילי ישראל במסגרת הטיולים שמארגנת החברה. "הקטנה שלי, מאיה, היא ממש נינג'ה, אין מסלול שהיא לא אוהבת. לצד הטיולים, לפעמים הבנות באות איתי להתנדבות בפנימיית טוקאייר ובחוות הנוי ברופין. אלה מקומות שאני מתנדב בהם כבר 12 שנים דרך גת – אנחנו צובעים ספסלים, מנקים, עוזרים. גם עושים משהו טוב וגם מבלים ביחד, וזה בזכות גת . על הזמן שלנו ביחד אי אפשר לשים מחיר".

גם בזמן הגירושים שעבר, נושא רגיש יותר, רועי מעיד שבחברה עמדו לצדו וסיפקו עבורו מערכת חזקה ותומכת. "קיבלתי ייעוץ מיועצת כלכלית ועורך דין – והכל על חשבון החברה. גם אם היו לי פגישות באמצע היום או שסתם לא הרגשתי טוב, נתנו לי ללכת לאן שצריך. יש לי מגת תמיכה כלכלית, אבל גם נפשית ורגשית, ואני נהנה לתת בחזרה, אם זה בשעות נוספות, החלפת משמרות ומה שצריך. הבנות שלי יודעות מה זה גת בשבילי, הן יודעות שזה הבית השני שלי".

קודם כל משפחה

מוחמד ארקייה ממייסר, מוביל קו במחלקת ייצור

"הצטרפתי לגת ב-2017 ואחרי כמה חודשים בלבד נולדה בתי הבכורה. כמובן שפרגנו וקיבלתי חופש, אבל הפתיעו אותי עם שי כספי יפה וגם ערכת מתנות לתינוקת – שמיכה, צעצועים ועוד. שנה אחר כך נולד לי בן, אז זכיתי שוב להטבה הזו.

"זה ממש לא מובן מאליו", אומר מוחמד, שלא לא מכיר הרבה מקומות עבודה שתומכים ככה בכל אירוע חשוב בחיים. "מרגישים שמשפחתיות זה ערך עליון בפריגת . אפילו שמעתי את זה כמה פעמים מסמנכ"ל התפעול, אלדד, שתמיד אומר 'קודם כל משפחה, אחר כך שאר הדברים יסתדרו'".

יש עוד המון הטבות למשפחה, כמו החזר כספי לקייטנות ילדים שמוחמד מתכנן לנצל בשנה הבאה. ובנוסף למיצים שהעובדים מקבלים, בחורף נהנים העובדים מאספקה כמעט בלתי נגמרת של פירות. "הילדים שלי מתים על פירות הדר, תפוזים, אשכוליות, פומליות. במיוחד פומלית מתוקה. הם יושבים בגינה ונהנים לסחוט לעצמם מיץ, ממש כמו אבא שלהם במפעל".

עמי לוי: "חוסך הוצאות בכל חודש"

נהנים מכל העולמות

עמי לוי מחדרה, מלגזן

רבים לא יודעים שגת היא חלק מקבוצה החברת המרכזית למשקאות ולכן, בנוסף לארגז מיצים שהעובדים מקבלים כל חודש, ישנן גם הטבות של טרה, קוקה קולה, קרלסברג, וכל המוצרים של הקבוצה. "חנות החלב של טרה אצלנו במפעל", אומר עמי" , "זה פינוק שאין דברים כאלה. יש שם מוצרי חלב במחירי עלות ומוצרים שאין בסופרים הרגילים. לי יש רק ילדה אחת, ואני חוסך סכום יפה כל חודש על מוצרי חלב. למשפחות ברוכות ילדים זו הטבה מאוד משמעותית".

גם את הנופש השנתי עמי מזכיר בשמחה. "כל שנה בינואר מפרסמים לנו תאריכים ומלונות אפשריים לקיץ – מלונות מעולים כמו המלך שלמה למשל – וכל אחד בוחר מה שמתאים לו. מקבלים חדר זוגי לכל השבוע בשיא העומס בקיץ, זו מתנה בשווי גבוה מאוד שקשה למצוא בהרבה מקומות".

שלום כיתה א'

יניב אזולאי מחדרה, ראש צוות המכלות

בכל שנה גת מציינת את פתיחת שנת הלימודים באירוע מיוחד לילדי כיתות א' הטריים. באירוע מתקיימת חלוקת מתנות והילדים מקבלים את כל הציוד לבית הספר שהם צריכים: קלמרים, מחברות, כלי כתיבה, וכמובן גולת הכותרת – ילקוט לבית הספר שהם בעצמם בוחרים כמה חודשים לפני כן. "הבת שלי בחרה בתיק של חד קרן, ורוד כזה, וגם הוא באיכות גבוהה וללא פשרות. היום עצמו מתקיים בפארק אתגרים, שהחברה סוגרת רק לעובדים והילדים. יש שם בריכות ומתנפחים, קיר טיפוס וסדנאות, באמת גן עדן לילדים".

בשנה הבאה הבן של יניב עולה לכיתה א' ואחרי מה ששמע מאחותו הגדולה, הוא לא יכול לחכות לתורו להיות במרכז האירוע ולהגיע מוכן ומצויד ללימודים. "הילדים שלי מתים על פריגת , בכל פעם שיש פרסומת בטלוויזיה הם מתלהבים וזה מסב לי אושר גדול וגאווה עצומה".

בכל צומת מרכזי בחיים – בין אם מדובר בבר מצווה, עלייה לכיתה א', חתונה ואפילו הולדת נכד – גת נמצאת שם עם העובדים ומחבקת את המשפחות. גם ילדיהם הבוגרים של העובדים נהנים מהתמיכה של פריגת , שתומכת בלימודים אקדמאים ולימודים מקצועיים אחרים, באמצעות מלגות ולסטודנטים מצטיינים – אף מכפילה אותן.


סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.

מעוניינים להיות חלק מהמשפחה? היכנסו לעמוד המשרות של פריגת דרושים.

x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!