"אני תמיד אומרת שמה שעושה טוב לילדים שלי, עושה לי הכי טוב"

הבנות ששואלות מתי הטיול הבא, הילקוט האיכותי שמוענק רגע לפני העלייה לכיתה א', מלגת הלימודים באוניברסיטה ועוד. עובדי טרה מספרים על סל ההטבות המפנק, שדואג לא רק לעובדים, אלא למשפחה כולה, ומעניק חיבוק חם בכל אירוע מרכזי בחיים.


קרין ישראלי

שלום כיתה א'

קרין ישראלי – רכזת רווחה ותקשורת פנים במשאבי אנוש.

כל שנה החברה מארגנת אירוע לילדי העובדים שעולים לכיתה א'. לפני האירוע כל ילד בוחר תיק לבית הספר מתוך מגוון אופציות, ומקבלים אותו באירוע יחד עם קלמר וציוד כתיבה. אחרי שהם בוחרים את התיק, הם כבר מחכים לזה ושואלים כל יום מתי זה קורה. האירוע עצמו מקסים, הוא נערך בפארק אתגרים, וכשמגיעים מקבלת את פני הילדים איזו נסיכה או גיבור על, והם ממש נכנסים לעולם אחר. יש ארוחת בוקר מפנקת ובמתחם יש מכוניות מתנגשות, פינת חי, אומגה, קליעה למטרה, קיר טיפוס ובריכה, והכל מקושט בדגלי החברה. יש אפילו פינות יצירה, איפור וצמות. האווירה נורא כיפית. לי יש שני ילדים שכבר זכו לזה, אופק ואורי, וזה מאוד חשוב לי שהחברה מצליחה לחבר אותנו כמשפחה.


שבועות זה החג שלנו

שושנה ביתן – עובדת משק.

טרה זה המקום היחיד שמקבלים בו תווי שי גם בשבועות, בנוסף לפסח וראש השנה, כי בשבילנו – זה החג שלנו – חג החלב והגבינות ומעריכים את העבודה הקשה שלנו בתקופה הזאת. אני אוהבת את האווירה ואת האנשים. יש לי שם מנהלים טובים, הם עושים באמת מעל ומעבר בשבילנו.

קיבלתי גם לאחרונה תווי שי לחתונה של הבת שלי. זה מרגש שמתייחסים ככה למשפחה שלי. בחנוכה למשל, אני הולכת עם הנכדים להצגות ולפסטיגל עם הנחות של החברה. כל הילדים והנכדים של העובדים נוסעים באוטובוס מאורגן, וכל ילד מקבל שקית ממתקים וסופגנייה. יש גם את חנות החלב, ואני קונה הרבה לילדים ולנכדים בתקציב החודשי של מוצרים בחינם או בהנחה מאוד משמעותית. יש שם הכול. המנהל של החנות מקשיב לנו והביא המון מוצרים שאנשים ביקשו. יש הרגשה שמקשיבים לנו ורוצים כל הזמן להשתפר.


שרית שריקי

העיקר הבריאות

שרית שריקי – מנהלת חשבונות.

בחיים לא האמנתי שאצליח לרוץ 10 ק"מ, אבל עם קצת התמדה ומסגרת, הוכחתי לעצמי שאני יכולה. טרה הקימה קבוצת ריצה לעובדים בשנה שעברה. אנחנו בערך עשרים אנשים ויש לנו מאמן ריצה (שהוא גם סמנכ"ל בחברה), ואימון משותף פעם בשבוע. בשאר השבוע כל אחד מתאמן לפי הנחיות שאנחנו מקבלים באופן אישי, כל אחד לפי הרמה שלו. הכול כמובן חינם וטרה אפילו משלמת את עלות ההשתתפות בתחרויות, כמו מרוץ הכלניות ומרתון תל אביב.

החברה תומכת בנו מאוד גם בגלל ההיבט החברתי. יש לנו קבוצת וואטסאפ פעילה ויוצא לנו להכיר אנשים שאנחנו לא עובדים איתם ביומיום, וזה מגבש ומחבר בינינו. אני למשל עובדת בבניין שנמצא בנפרד מהמפעל וכמעט ולא יוצא לי להכיר את עובדי הייצור, ולכן הקבוצה אפשרה לי ליצור קשרים שאחרת לא היו קורים. רואים אצלנו את השיפור משבוע לשבוע, כולם מגיעים לתוצאות יפות, ואנחנו מתחילים כבר לדבר על חצי מרתון!


לומדים בשקט

רויטל משיח – מנהלת איכות סביבה.

כששואלים אותי מאיזו הטבה אני הכי נהנית, אני תמיד אומרת שמה שעושה טוב לילדים שלי, עושה לי הכי טוב. יש לי שני ילדים שקיבלו מלגת לימודים מטרה: רותם שלומד לתואר ראשון בביולוגיה ימית ודורון שמסיימת עכשיו תואר שני במשפטים. המלגה הזו מאפשרת להם לחסוך לעתיד, תוך כדי שהם רוכשים מקצוע לעתיד.

התמיכה הזו ממש לא מובנת מאליה, ובמיוחד שהיא ניתנת עבור שני ילדים ולא רק אחד. כמי שעובדת כאן מעל שנה, הילדים שלי זכאים למלגה לכל התואר, ובכל שנה כשהם מקבלים את המלגה, הם מקבלים ממשאבי אנוש גם איזו מתנה קטנה אישית ולי זה מחמם את הלב כי זה מראה על מחשבה ואכפתיות. בטרה מעודדים רכישת השכלה גבוהה ועוקבים אחר ההישגים של הילדים.


פיני שאטו

להתפנק עם המשפחה

פיני שאטו – מנהל משק בלוגיסטיקה.

לא מזמן יצאתי יחד עם שתיים מבנותיי לטיול "בשביל החוויה" שמארגנת הקבוצה כחלק מפעילות הרווחה לעובדים ולבני המשפחה. נסענו באוטובוסים מאורגנים לצפון, כשכל הדרך מלווה אותנו מדריכה מהחברה להגנת הטבע שהפעילה את הילדים ושיחקה איתם משחקים. כשהגענו לשמורת דן, חיכתה לנו ארוחת בוקר מפנקת, קרואסונים, מוצרי חלב, באמת כיד המלך. אחר כך עשינו קייאקים בקיבוץ הגושרים. הבנות שלי עד היום מדברות על זה. הן שואלות אותי מתי הטיול הבא ולא יכולות לחכות. בכלל, הילדים שלי מאוד אוהבים את טרה ובאים כל הזמן לבקר אותי במפעל. זה כיף להיות חלק מארגון ששם דגש על משפחה כערך עליון.



סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.


x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!