הצבעים שבלב

אין ספור מותגים – לב פועם אחד. על האנשים שמייצגים בכבוד את המותגים הכי גדולים, תחת קורת גג אחת.

פגשנו ארבעה עובדים בשרשרת המכירות וההפצה, שבזכותה הלקוחות פוגשים את המוצרים המעולים שלנו. את לוגו הלב של החברה המרכזית למכירות וההפצה כמעט כל אחד מכיר, אך לא רבים יודעים כי הוא מורכב מצבעי המותגים המובילים של החברה- אלה שמיוצרים בכל הארץ – מקריית שמונה בצפון ועד נתיבות בדרום.

מי שדואגים להציב את כל אותם מותגים על המדפים, הם אנשי המכירות של החברה המרכזית למכירות ולהפצה, המשווקים ללקוחות את כל מוצרי החברה.

במרכזי ההפצה שלנו – אליהם מגיעה התוצרת ממפעלי החברה- פועל מערך לוגיסטי מורכב של מלקטים, מלגזנים, בקרים ומנהלים, ומהם משנעים נהגי ההפצה את כל מוצרי החברה לכל קיוסק, מכולת שכונתית, רשת קמעונאית, מסעדה, בית קפה או בית מלון בארץ.

משה חדד: "גאווה לעבוד בחברה עם סל מוצרים רחב ומוביל"

משה חדד, מנהל לקוחות בערוץ אירוח והסעדה

עד לפני שנתיים עבדתי כמקדם מכירות בשוק הפרטי שכולל מינימרקטים, פיצוציות, מסעדות ומזון מהיר. כמקדם מכירות הייתי  אחראי על מכירת המוצרים, מתן מענה ללקוחות בנושאים שונים וגם על ביצוע פעילויות שיווקיות להגדלת המכר של הלקוחות שלנו –  פעילויות שמתחברות עם הקונספט של בית העסק ועם הסיפור של המותגים שלנו.

אחרי תקופה מוצלחת כמקדם מכירות, קודמתי לתפקיד מנהל לקוחות בערוץ אירוח והסעדה שנותן מענה לבתי מלון, בתי אבות, פנימיות, הוסטלים וגם בתי מאפה יצרניים, גלידריות יצרניות ועוד. גם כאן, לצד המוצרים שלנו, אנחנו דואגים לתת ללקוח מגוון פתרונות וערך מוסף.

אחד הדברים שמיוחדים בתפקיד שלי, הוא העבודה מול בתי המאפה, שבהם יש שותפות ועזרה שלנו בפיתוח מוצרים חדשים. יש לנו שפים מקצועיים, שעוזרים ללקוח לגלות שימושים חדשים לגבינות או לשמנת שלנו. אנחנו מזמינים לקוחות לאחד ממטבחי הביסטרו שלנו והשף מראה להם דוגמאות ובונה עבורם מנות שהם יכולים להכין בעסק שלהם. עבורם זאת חוויה, ועבורי זה כלי לרתום את הלקוח ודרך להיחשף לעולם הקולינריה.

כאיש מכירות של החברה המרכזית למכירות ולהפצה יש לי הרבה אחריות בניהול הקשר עם הלקוחות וגם המון גאווה לעבוד בחברה עם סל מוצרים רחב ומוביל.


קארן טדווסיאן: "משהו חזק ויציב בשבילי ובשביל המשפחה שלי"

קארן טדווסיאן, מנהל מלאי במחסן משקאות במרכז הלוגיסטי שורק

אני עובד בחברה 25 שנה ומנהל את יחידת המלאי כבר עשור. התחלתי כמלקט מוצרים מרחבי המחסן, התקדמתי לאט דרך כל תפקידי הלוגיסטיקה כמעט, והגעתי לניהול היחידה.

אנחנו עובדים 24 שעות ביממה ובכל שעה מגיעות 3-4 אספקות מהמפעלים השונים שלנו – קוקה קולה, פריגת, קרלסברג ונביעות. אני צריך להיות בקשר מתמיד עם כל מי שמעביר לנו סחורה, לדעת מה נכנס ומה יוצא. יש אצלנו המון מוצרים, שאת חלקם אני כבר זוכר בעל פה. בעבודה שלי אני צריך לדאוג לתכניות עבודה מסודרות כדי שתצא תוצרת איכותית וביחד עם מנהלי המשמרת דואג להקל על המלגזנים והמלקטים.

אני מגיע לעבודה בעיקר בגלל האנשים. אנחנו מעסיקים במחסן עובדים חדשים וותיקים, כולם מקצועיים ועובדים אחד למען השני. זה אחד הדברים שבזכותם אני כאן כל כך הרבה זמן.

כעולה מארמניה שישר התחיל לעבוד בחברה, הרגשתי כבר אז שהיא מייצגת את התרבות הישראלית. כאן בחברה פגשתי לראשונה גם אנשים שנולדו כאן וגם אנשים שעלו ממדינות שונות ודרך החברה, הכרתי את הארץ בטיולים, פסטיגלים ואירועים למשפחה. כשהגעתי ראיתי שיש כאן משהו שעומד חזק ויציב בשבילי ובשביל המשפחה שלי.


טאהא מאלכ: "המנהלים תמיד עם דלת פתוחה"

טאהא מאלכ, מלגזן במחסן הוד השרון

הגעתי לחברה המרכזית למכירות וההפצה לעבודה זמנית, אחרי שעבדתי במפעל בקיבוץ עינת, שהיה עבורי בית חם. חשבתי שהגעתי לכאן רק לכמה חודשים, אבל אחרי שהכרתי את האנשים וחוויתי את העבודה והתנאים, הבנתי שאני רוצה להישאר. עבדתי כסדרן במחסן וביקשתי לחזור למלגזה אם יתפנה תפקיד וזה אכן קרה. מאז אני בתפקיד הזה, כבר 16 שנים. אני אוהב את המקום, אוהבים אותי כאן ואני קם בשמחה כל בוקר.

יש לנו סידור עבודה מאוד מאורגן ועובדים לפיו. אנחנו מעמיסים משקאות ודואגים לסדר הכל במחסן וברכבים שיוצאים עם הזמנות מדוייקות. בנוסף לעבודה שלי אני נותן גיבוי לנהגים בזכות רישיון שהוצאתי דרך החברה וגם חונך מלגזנים חדשים. אני מסביר להם את העבודה טוב ולאט, ודואג שיהיה להם בסיס טוב. חשוב לנו להתחשב בעובדים החדשים ואנחנו מקפידים לקלוט אותם באופן הדרגתי – לאפשר להם לא למהר, להיות מדויקים ולא לעשות טעויות, כי כל טעות יכולה לעלות הרבה כסף.

מבחינתי המחסן כאן זה משפחה ענקית. עובדים איתי מאות עובדים ולמרות זאת אני מכיר את כולם אישית – כולל המנהלים, הנהגים והעוזרים. הכל כאן פתוח וחופשי, והמנהלים תמיד עם דלת פתוחה. אנשים תמיד שואלים אותי איך זה לעבוד כל כך הרבה זמן באותו מקום ואם לא הייתי רוצה לגוון, או לעבור למקום אחר. אני תמיד אומר שכל עוד אני מבסוט, למה לי לעזוב? אני מרגיש שאני עובד בחברה חזקה ומובילה, וגאה להגיד שאני חלק ממנה. חוץ מזה, שום סכום לא יכול לקנות בית חם ואווירה טובה.


אריה מיטק: "חברה שאוהבת לתת"

אריה מיטק, נהג חלוקה במערך החלב

אנחנו מתחילים את העבודה בלילה בהעמסה בחדרי הקירור ויוצאים לקו החלוקה שמסתיים בשעות הבוקר, כדי שהמוצרים שלנו יגיעו ללקוחות בשעות הבוקר המוקדמות. בסיום החלוקה אני מגיע למחסן במפרץ חיפה לשטיפת המשאית, תדלוק וסידורים אחרונים לפני שאני הולך הביתה.

אני כבר 15 שנה בתפקיד, וזוכר היטב גם את התקופה שבה טרה הצטרפה לחברה. זה היה שינוי אדיר לטובה – נוספו מוצרים, הפכנו לחדשניים במוצרים ובאריזות, עלו פרסומות והתחילו ולהסתכל עלינו אחרת לגמרי. הדרישה מצד הלקוחות עלתה והשיא היה עם הכניסה של מולר לארץ, כשהייתי עושה כמה נגלות באותו יום רק למעדנים.

לחבר'ה חדשים שמגיעים לעבודה אני אומר שהם נכנסו לחברה שאוהבת לתת. לאורך שנים וגם בהשוואה לחברות אחרות, אצלנו תמיד היה יותר ואנחנו עדיין מובילים בהמון תחומים. בתחום הפרט, מעבר לתנאים הטובים, אם צריך עזרה ברמה האישית, החברה עוזרת לעובדים בצורה דיסקרטית בהמון דרכים כמו טיפולים פסיכולוגיים לילדים, ייעוץ זוגי, כלכלי ועוד. אף אחד חוץ מהעובד והמנהל שלו לא ידע.

גם בתחום המקצועי דואגים לך – תמיד תצא עם אדם נוסף בקבינה, המשאיות עצמן שייכות לחברה ומתחדשות כל כמה שנים, וכשיש רעיונות לשיפור תמיד מקשיבים. לצד זה, אני תמיד מזכיר לעובדים החדשים שיש כאן דרישה למחויבות, משמעת ואכפתיות. כמוביל קו חלוקה אתה גם הפנים של החברה מול לקוחות ונושא השירות הוא דבר מאוד חשוב אצלנו.



x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!