חגיגה לעיניים: שגרה צבעונית במשקר

הופעות מוסיקליות, טבע עוצר נשימה וחברים לחיים, הם רק חלק מהדברים שמנהלי הקווים שלנו רואים כשהם מסתובבים בין כבישי הארץ. בכל שעה ביום – במחסן או באתר – כך זה נראה מהזווית שלהם


אופיר סלים

אופיר סלים, 13 שנה במשקר

חיל האויר אצלי בנשמה

כמעט כל יום אני מגיע לבסיס חיל האוויר במשאבי-שדה ודואג למלאי ולתקינות של 3 המכונות בבסיס. השקם מאוד רחוק ממגורי החיילים, אז הצבנו את המכונות קרוב אליהם. באחת יש חטיפים, באחת מגוון שתייה ואחת ברובה מים – בה הסחורה נגמרת הכי מהר. נותנים להם מימיות, אבל הם מעדיפים את המים שלנו כמובן.

  

תחנת הכוח הסולרית

התחנה הראשונה שלי כל בוקר היא בה"ד 3 בנגב ולפעמים אני יוצא מספיק מוקדם כדי לפגוש את הזריחה בבסיס שבטה. אין על השילוב של שמש והרים. אני אוהב לנהוג ולראות את הטבע תוך כדי שאני שומע מוזיקה. כשאני יוצא כל כך מוקדם אני גם מרוויח זריחה וגם מספיק לחזור בזמן כדי להוציא את הילדים ולעשות איתם שיעורים.

במסלול שלי בדרום, בין קציעות לצומת טללים, אני עובר ליד תחנת הכוח הסולרית שמייצרת חשמל לקיבוצים מסביב. ההשתקפות של השמש מוציאה קרני אור בעוצמה מטורפת, שלפעמים גם עם משקפי שמש אפשר להסתנוור. זה אחד הדברים היפים ביותר שיש לראות.


דוד מסאס – 11 שנים במשקר

מוסיקה טובה עם נסרין קדרי 

אחד המקומות שאני מגיע אליהם באופן קבוע הוא מכללת כנרת. יש לי שם כמה מכונות בבניינים שונים אז אני מגיע לשם לא מעט. כבר מכירים אותי טוב – אנשים טובים שמשתפים פעולה ואפילו מציעים לי עזרה.

לאחרונה, כשהייתי שם בעצירה שגרתית עצרו את הלימודים לשעה והייתה הופעה של הזמרת נסרין קדרי. ראיתי שיש אווירה טובה אז הצטרפתי לכמה דקות. הסטודנטים ניקו את הראש מהלימודים ואני עשיתי הפסקה מהעבודה. 


תובה תובה – 11 שנים בקבוצה מתוכן 7 במשקר

תובה ופארס

אחת התחנות הקבועות שלי היא מפעל כתר לייצור פלסטיק בכרמיאל. את פארס, מנהל ההפצה של כתר אני מכיר כבר 8 שנים וממש הפכנו לחברים. בגלל שהחברה מסבסדת עבור העובדים שלה כוסות קפה, החבר'ה שם שותים המון ואני מגיע 3-4 פעמים בשבוע. בעבודה שלנו, כשאנשים רואים אותך הם מיד שמחים, כי הם יודעים שיש מלאי של דברים טובים. אני אוהב להגיע אליהם – כולם שם מכירים אותי, תמיד מקבלים אותי יפה ושואלים על מכונות חדשות, שינויים ומעבירים בקשות.

הר מירון

הר מירון

אני אוהב לטייל, נהנה להסתכל על הנוף היפה של הצפון. אם לא הייתי אוהב להסתובב לא הייתי בעבודה הזאת. מימין ירוק, משמאל ירוק – אני מת על זה. בקו כרמיאל אני עובר במקומות יפים כמו תפן, מעלות ועוד. הנקודה הכי רחוקה שלי היא הר מירון, שהגובה שלו הוא 1,200 מטר. אחד המקומות היפים ביותר בארץ.


שוקי ברזה – כ-15 שנה במשקר

קשת בענן  

הייתי ליד בסיס תל נוף, אחת התחנות שלי בה אני מבקר בה לפחות פעם בשבוע, ופתאום ראיתי את הדבר המדהים הזה. גם בכרטיס הביקור שלנו במשקר יש קשת בענן, אז זה התחבר לי בדיוק והייתי חייב לצלם. זה היה מחזה מטורף.

מעמיסים במחסן  

זה המחסן שבו אנחנו מעמיסים את הסחורה שאנו ממלאים במכונות. אנחנו נוסעים ברכב עם שתייה וחטיפים ולהעמסה נעזרים במלגזות, בעגלות ובעובדי המחסן. כיף לראות שיש הרבה מוצרים טובים בדרך ללקוחות. דברים קטנים כמו שוקולד או ביסלי הם הצ'ופרים של הלקוחות ובשבילנו הם בסיס מכירות חשוב.  

מתחדשים בצורת התשלום

לא מזמן הציגו לנו לראשונה את האפשרות לשלם במכונות דרך אפליקציית תשלומים PAY. עברנו הדרכה על המערכת ואז יצאנו לראות ולהתרשם ממנה. ההפצה של המכונות עם האפשרות לשלם באפליקציה כבר התחילה ומתחילה להתרחב. אצלי בקו עדיין אין כאלה מכונות, אבל בקרוב יהיו. יהיה מעניין להתקדם ולעבוד עם מכונה מותאמת לקהל שנוח לו לשלם כך.

לגעת בטבע

הקו שלי עובר גם כאן – ברפת ליד בסיס קטן ליד רמלה. בדרך כלל אני נוסע במרכז הארץ באזורים עירוניים, אז יש פחות טבע, אבל במקרה זה מדובר באזור של מושבים ובסביבה כפרית. היה נחמד פתאום באמצע היום לראות את זה – הבלחה קטנה של משהו אחר ומרענן.



x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!