כולם מרוויחים: סל ההטבות לעובדים

מלגות לימודים לעובדים ולילדיהם, אירועי עלייה לכיתה א' ומתנות מרגשות בחתונה. בקבוצת החברה המרכזית למשקאות יודעים שמאחורי כל עובד עומדת משפחה תומכת ודואגים לחבק גם אותה, בכל תחנה משמעותית בחיים.


אור בן-חמו בשבוע חופשת לידה

ברגעים הכי חשובים שיש

אור בן חמו – מאבטח באגף הביטחון והבטיחות

לפני כמה חודשים נולדה לי ילדה ראשונה. במקום יומיים בסיסיים של חופש לפי החוק, קיבלתי חמישה ימי חופש – כלומר שבוע שלם. עם ילד ראשון אתה לא יודע למה לצפות והכל מקבל יותר משקל, אז השבוע הזה הציל אותי. 

מבחינת אשתי זה היה קריטי, כי היא הייתה צריכה זמן להתאוששות וטוב שהייתי לצדה ויכולתי לתת מעצמי בבית. בנוסף, קיבלנו במתנה ערכה ליולדת וגם שי כספי יפה בשכר. זה מאוד מתחשב מצד החברה, וזה מצטרף לתחושה הכללית שלחברה שבה אתה עובד אכפת ממך. 

אני מרגיש שאם צריך, יש כאן אוזן קשבת, שזה דבר חשוב ברמה האישית ועוזר לתפקוד. אם לא היה לי מי שיקשיב והייתי צריך להתמודד עם דברים מהבית בלי גיבוי, היה לי הרבה יותר קשה. כשאתה יודע שיעזרו לך כל עוד אפשר, זה נותן עוד דרייב. 

רקפת ויהודה

למען העתיד של הדור הבא

רקפת יטבת בן יאיר, מזכירה במחלקת טכנולוגיות  

הבן הבכור שלי למד לתואר במחשבים וקיבל מלגת לימודים של הקבוצה במשך כמה שנים. השנה הבת שלי, שלומדת הנדסת תעשייה וניהול, תקבל גם היא מלגה וגם הבן הצעיר שלי נרשם ללימודי מוזיקה ברימון ואני מאמינה שגם הוא יצטרף לחבורה. כילד, הבן הצעיר שלי עבד במרכז המבקרים של החברה בחופש הגדול, והעזרה בלימודים גבוהים היא המשך של הגאווה והחיבור לחברה.   

התמיכה הזאת משמעותית ותמיד עוזרת  – לנו ההורים וכמובן לילדים שלנו. החברה בחרה להקצות תקציב שנתי שמיועד ללימודים גבוהים של ילדי העובדים, ואחד הדברים היפים הוא שזה מגיע היישר לחשבון של התלמיד ולא עובר דרכנו ההורים. בעיני זה צ'ופר שהוא ממש לא מובן מאליו. 

הבת שלי אומרת תמיד שהמלגה שהיא מקבלת מהחברה מאוד משמעותית עבורה! לוח הזמנים שלה במהלך הסמסטר עמוס ולא משאיר זמן לעבוד. המלגה, לצד העזרה שלנו כהורים, נותנת לה אוויר לנשימה ומאפשרת לה להתרכז בלימודים ובעתיד המקצועי שלה. 


יהודה מולאיוף – מענק פנאי לכל עובד

גם לאוהדים השרופים מגיע

יהודה מולאיוף – מיישם מנוסה באגף טכנולוגיות מידע 

כאוהד כדורגל, בחרתי לנצל את מענק הפנאי שלי לרכישת מנוי למשחקי הבית של בית"ר ירושלים. אני בכל מקרה רוכש מנוי מדי שנה ויצא שעכשיו העלות כולה כוסתה על ידי החברה. בעבר מענק הפנאי היה מיועד לקייטנות לילדים, אבל הרחיבו את האפשרויות וניתן לנצל אותו לעוד דברים של פנאי שחשובים לאנשים, כמו חדר כושר למשל.  

מענק הפנאי, שכל עובד מקבל, מצטרף כמובן לסל רחב של פעילויות פנאי שאנחנו יכולים לקבל בהנחה, טיולים שאנחנו יוצאים אליהם מדי פעם והנחות משמעותיות בכל חודש לכל מוצרי הקבוצה, כמו משקאות ומוצרי חלב של טרה. ברמה הכלכלית, אני גם נהנה מקרן השתלמות שעוזרת לי לחסוך. זה בכלל לא מובן מאליו שחברה נותנת לעובדים את המקסימום מבחינת הפרשות לקרן השתלמות.   


חוויה עם הילד שלך דרך העיניים שלו

שלום כיתה א'

נויה ואזנה – רכזת משאבי אנוש באגף מש"א 

כאמא עברתי כבר שני אירועים לכבוד הילדים שעולים לכיתה א' וכרכזת משאבי אנוש אירגנתי ונכחתי בעוד רבים אחרים, ככה שאני מכירה את זה מכל הצדדים. זה אירוע סגור עבור עובדי החברה שהיה עד כה בפארק אתגרים באשדוד והילדים נהנים מהמון אטרקציות: מכוניות מתנגשות, קיר טיפוס, צמות ואיפור, טרמפולינות וכמובן אוכל שילדים אוהבים. 

זה יום של פינוק, שנחקק אצלם חזק מאוד בזיכרון וגולת הכותרת שלו היא חלוקת הילקוטים. כמה חודשים לפני כן הם בוחרים מתוך קטלוג תיק איכותי של קל-גב, וביום האירוע מקבלים את התיק, יחד עם קלמר וכל הציוד שצריך ללימודים. 

למרות שהייתי בהמון אירועים כאלה של העובדים שלי, זה אחרת כשאתה חווה את זה עם הילד שלך, דרך העיניים שלו. זה מרגש אותם מאוד, כי מבחינתם הם בעבודה של אמא ומפנקים אותם באירוע מושקע. אני חושבת שזה מאוד מחבר את המשפחות לעבודה של ההורים. החוויה הזו ממשיכה בקייטנות, מתנות לבר ובת מצווה ואירועי חנוכה שבהם הילדים הולכים לפסטיגל ונהנים מסופגניות, ממתקים ושתיה שלנו – הכל בשפע ובנדיבות. 


מרחיבים אופקים

דניאל סויסה – רכז מיחשוב אישי במרחב הוד-השרון

לקראת סוף השירות בגבעתי חיפשתי עבודה בביטחון ומצאתי אותה כאן – 5 דקות מהבית, בחברה מצוינת. במקביל לעבודה, התחלתי לימודים אקדמים והיום אני כבר בשנה השלישית ללימודי ניהול מערכות מידע. כעובד עם ותק של כמה שנים, אני מקבל מילגה מאוד משמעותית כבר שנתיים.  

על כל שנת לימודים שהחברה מממנת, אני מתחייב לשנת עבודה נוספת, כך שאם אני מתכנן להישאר ולהתקדם כאן, זאת לגמרי מתנה. גם אם אחליט לעזוב בעתיד, שכר הלימוד הופך להלוואה שקיבלתי ממקום העבודה. אני מכיר הרבה אנשים שהתחילו כאן בביטחון והתקדמו לתפקידים מורכבים, באגף או בתחומים אחרים לגמרי. 

לי כעובד, זה מוכיח שחשוב לחברה לעזור לעובדים להתקדם ולהתפתח ולאחר מכן אתה יכול גם לתת בחזרה לחברה עם ההשכלה והידע שצברת. 

החל מספטמבר 2020, דניאל החל את תפקידו החדש כרכז מיחשוב אישי במרחב הוד-השרון.


סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.

x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!