כל המשפחה מרוויחה

סל ההטבות שלנו לא עוצר אצל העובדים: האירועים, המתנות, הטיולים ומלגות הלימודים שעושים טוב לאהובים שבבית ומלווים את המשפחה בכל שלב – מהלידה ועד החתונה.


שירי הראל: "הילדים מחכים לטיול הבא

מחבקים את ההורים הצעירים

אבירם זוזוט – מנהל קו בתל אביב 

לפני כמה חודשים אשתי ילדה וקיבלתי 5 ימי חופשה  על חשבון העבודה. זה מאורע כל כך גדול וחשוב בחיים, ואני ובמיוחד אשתי הערכנו מאוד את ההטבה הזאת. זה כל כך חשוב. לצד זה יש גם ערכה יפה ליולדת עם דברים שבאמת צריך וגם מתנה כספית. בראש השנה קיבלתי סכום מאוד מכובד לניצול בפוקס הום וגם זה מאוד עזר. 

כאחד שעבד במקומות אחרים בתפקידים דומים, אני יכול להגיד בביטחון שאין בשום מקום תנאים כאלה. אפילו על המנוי שיש לי למשחקים של בית"ר ירושלים, החברה מחזירה לי כסף במסגרת הטבת הפנאי. אפשר להשתמש בכסף הזה למנוי לחדר כושר, לבריכה או לתיאטרון. גם לקייטנות לילדים אפשר, אבל אני עוד לא צריך את זה.  

מעבר לדברים מוחשיים, יש יחס נהדר של מנהלים ומנהלים בכירים, שמכירים כל עובד ועובד ודלתם פתוחה להקשיב להם. בכל דבר ועניין ניתן לפנות ולשוחח עם המנכ"ל והסמנכ"ל. מכירים אותנו ולכל בעיה יש מענה ופתרון. 

דואגים לעתיד של המשפחה

סרגיי סטרלניקוב – אביו אלכסנדר עובד כטכנאי במחלקה הטכנית. 

זאת שנת הלימודים האחרונה שלי בלימודי מדעי המחשב באוניברסיטה, וזו הפעם הרביעית שבה אני מקבל מלגת לימודים ממשקר. מדובר בסכום מאוד מכובד ומשמעותי עבורי. המימון מתקבל לפי נקודות זכות שאני צובר, כך שזה יכול להגיע עד לחצי משכר הלימוד. 

אחותי התחילה ללמוד שנה אחריי, היא לומדת מנהל עסקים ומשאבי אנוש ומקבלת גם היא מלגה. העובדה שאני כבר סטודנט לא משפיעה בכלל. עובד יכול לקבל את ההטבה הזו עבור כמה ילדים שלומדים לימודים אקדמים ועומדים במטלות הקורסים.   

זה ממש לא מובן מאליו. עוד לא נתקלתי בכזאת מלגה, שהיא פשוט הטבה ולא דורשת דבר בתמורה, אבל כשאני חושב על כל הדברים שאבא שלי מקבל, כמו שעון יפה לציון 10 שנים בחברה או פעילויות שהרבה פעמים פתוחות לכל המשפחה, אני מבין שזאת התפיסה המיוחדת של משקר ושל הקבוצה כלפי העובדים שלה.   

מפנקים את הילדים בכל רחבי הארץ

שירי הראל  אחראית רכש בחברה 

דרך החברה המרכזית אנחנו יוצאים אחת לתקופה, לטיולים מאוד חווייתיים במסגרת "שביל ישראל" – כל פעם במקום אחר. בקיץ האחרון הייתי עם הילדים בטיול בצפון הארץ שכלל גם מסלול הליכה וגם קיאקים. הילדים שלי מאוד נהנו ומחכים לטיול הבא, אבל אולי יותר מהכל מחכים לחנוכה. הם יודעים שהולכים עם העבודה של אמא לפסטיגל ושם מקבלים גם פינוקים, סופגניות ושתייה. 

לצד המשפחה, דבר שמאוד מעודדים במשקר הוא מעורבות בקהילה. לא מזמן הזמינו אותנו לשתף בפעילות אישית שלנו וזכיתי בצ'ופר של כרטיסים להופעה על ההתנדבות שלי. יכולתי לבחור בין כמה אמנים ובחרתי ללכת לראות את בון ג'ובי. מעבר לזה, אני חברה בצוות ההיגוי של המעורבות בקהילה במשקר ואנחנו כבר מתכננים את השנה הבאה. מורגש כאן שזה נושא שחשוב לחברה. 

דורון מור יוסף: "הבן הצעיר ידע שמחכה לו אירוע גדול"

בתחנות הכי חשובות של החיים

דורון מור יוסף – מנהל קו בין עפולה לבית שאן 

לפני שהבן שלי איתי עלה לכיתה א' הוא ידע שמחכה לו אירוע גדול, כמו זה שהיה לשתי האחיות הגדולות שלו. כל העולים לכיתה א' מגיעים עם המשפחה לפארק אתגרים באשדוד, עושים יום של כיף וחוויה ומקבלים ילקוט מצוין וקלמר לבית הספר. 

הוא ידע שזה מהעבודה של אבא, ומאוד התרגש וחיכה לזה. זה אירוע שנותן להם תחושה של ייחוד, מכין אותם לקראת אירוע מאוד מרגש בילדות וגם מפגיש אותם עם ילדים אחרים בני אותו גיל. אני כבר 19 שנה עובד בקבוצת החברה המרכזית, והודות לפעילויות כאלה ולאתר ההטבות של הקבוצה, המשפחה והבית מאוד מחוברים למשקר ולקבוצה. 



x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!