"לילדים שלי זורמים בגוף מים בטעמים"

ממוצרי החברה המעולים ועד מלגות לימודים לאקדמיה, חשוב לנו לתת לעובדים כמה שיותר. ברגעים החשובים ביותר של החיים, בחגיגות וברגעי משבר, סל ההטבות שלנו מחבק גם את המשפחות ודואג לכל מה שצריך.

אחד הדברים שהעובדים שלנו יספרו לכם, היא שהם הגיעו לחברה שדואגת להם. כבר ביום הראשון לעבודה מקבלים את פניהם עם מארז מדליק של המוצרים המובילים שלנו, מעניקים תנאים והטבות כמו קרן השתלמות, ביטוח בריאות, בונוס שנתי מותאם להישגים ולתפקיד, ולא שוכחים אירועים לגיבוש העובדים, אירוע חברה חוויתי בכל שנה ונופש עם המשפחות אחת לשלוש שנים.  


משקיעים בעתיד הילדים

אריה שושני – מפעיל מכונה

הבן שלי, לירן, התחיל באוקטובר האחרון את השנה השלישית שלו במכללת אורט בראודה בכרמיאל, במסלול הנדסאי תעשייה. בכל שנה שהוא לומד, הוא מקבל מנביעות מלגת לימודים. מדובר בסכום מאוד מכובד שמכסה חלק גדול מהלימודים שלו ואני מאוד מעריך את העזרה הזו וגם לירן.

מה שיפה בסיפור הוא שהתמיכה לא נעצרת שם. למידה והתפתחות אישית הם ערכים החשובים לחברה, גם כשהם נוגעים למשפחות של העובדים. לכן כששמעו בהנהלה שלירן סיים את השנה השנייה שלו בהצטיינות, מנכ"ל החברה התקשר ודיבר איתו אישית כדי להחמיא ולעודד אותו. זה ריגש אותי מאוד.

'חנות חלב' ו'תיבות' הם השפה הפנימית שלנו

שני מילר – אחראית מעבדה מיקרוביאלית

ההטבה שאני והמשפחה שלי הכי נהנים ממנה היא ללא ספק מגוון המוצרים שאנחנו מקבלים בחינם או בהנחה מאוד משמעותית. בכל חודש מדובר בחיסכון גדול מאוד לכיס על מוצרי החלב, השתייה והאלכוהול.

גם התהליך נוח וקל, את מוצרי החלב אנו מזמינים מתוך רשימה, או שמגיעים לחנות חלב באתר ובוחרים מה שרוצים, את תיבות השתייה, זה המינוח אצלנו לארגזי מים אנו מקבלים כשוברים ופשוט בוחרים ומביאים הביתה. אני באופן אישי מזמינה מארזים של בקבוקי 750 מ"ל, כי זה מה שאוהבים אצלנו בבית.

יש לנו גם אתר הטבות, CBC CLICK, שבו יש הנחות לעשרות הצגות והופעות, קופונים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממש כמו ב"בלאק פריידי", והמועדף עליי שוברים לארוחת בוקר זוגיות במחיר מעולה בכל רשתות בתי הקפה והמסעדות שאני אוהבת.

"הנחה משמעותית וחסכון משפחתי גדול"

שוש חנום – הנהלת חשבונות

אני מסתכנת בלהסגיר את הגיל שלי, אבל אני כבר 26 שנה בנביעות. שלוש הבנות שלי גדלו בתוך החברה ממש. הגדולה בת 25, האמצעית בת 20 והקטנה בת 14 וחצי, כך שזכיתי לחוות את כל מגוון ההטבות שהחברה מעניקה במהלך השנים לילדי העובדים.

עשינו איתן המון טיולים שהחברה ארגנה, וזה היה חשוב לי כי יצא להן להתחבר עם הילדים של החברים ונוצרו כך קשרים שנשארו עד היום. אין דבר שמגבש יותר מזה. מה לא עברנו איתן? החל מהאירוע לילדים שעולים לכיתות א' שנערך בפארק אתגרים ליד אשדוד, ופסטיגלים כל שנה בחנוכה וממתקים בפורים. יש להן כל כך הרבה זיכרונות מהחוויות האלו שעד היום נזכרים בהם בארוחות משפחתיות.

היום אני מחכה שהן ינצלו את מענקי הלימודים שהחברה נותנת להשכלה גבוהה, ובתקווה בעתיד הקרוב אזכה גם בזה. אני מוכרחה לציין גם שהחברה תומכת במשפחה ברגעים הפחות נעימים, למשל כשאמי הייתה חולה, והתחשבו בי מאוד מבחינת שעות העבודה. אפילו שמעתי על כמה עובדים שהחברה מימנה להורים שלהם תרופות שלא היו בסל ולא הייתה להם אפשרות לממן. לנו העובדים יש ביטוח בריאות מורחב בתנאים מעולים.



סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.



x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!