כל מה שרצית לדעת על משרת נהג משאית ב-5 דקות!

מה הדרייב שלך? מה חשוב לך כשאתה בוחר לעצמך עבודה או מקצוע?

אם חשוב לך לרכוש מקצוע חיוני לחיים שיקנה לך ביטחון תעסוקתי "עד הפנסיה" ולהרוויח שכר הולם – נהג משאית זו בהחלט אופציה ששווה לשקול.

למה תמיד יהיה ביקוש לנהגי משאית?

היום מדברים רבות על "מקצועות העתיד" לצד "מקצועות נכחדים". זה לא סוד שבמקומות רבים רובוטים/מכונות/טכנולוגיה הצליחו להוות תחליף לעובדים. לנהגי משאית אין תחליף בטווח הנראה לעין.

להפך, ככל שיכולת הייצור עולה סביב התפתחות טכנולוגית וביקושים שגדלים, כך עולה הצורך בשינוע סחורות וחומרי גלם. מכאן, שתמיד יהיה צורך בנהגי משאיות.

כבר היום ניכר בשוק הישראלי והעולמי מחסור בנהגי משאית והמחסור יילך ויחריף. וככל שהמחסור יגדל, כך מעסיקים יעשו מאמצים להיות אטרקטיביים יותר בתנאי העבודה כדי למשוך אליהם את הנהגים.

איך נראה סדר יום של נהג משאית?

נהגי המשאיות אחראיים על שינוע חומרי הגלם והסחורות. עיקר התפקיד הוא נהיגה, אבל בהחלט התפקיד יכול להיות מגוון יותר! למשל, אצלנו בחברה המרכזית, הנהג מקבל עדכון בכל יום, מה יהיה סדר היום שלו למחרת באמצעות האפליקציה. יום העבודה של נהג מתחיל בקבלת משאית שהועמסה על ידי מלגזן שזה תפקידו. נהגי המשאיות שלנו אחראיים על שינוע ואספקת המוצרים האהובים לנקודות המכירה ברחבי הארץ. למשאית מתלווה על פי רוב עוזר נהג. העוזר ונהג המשאית פורקים סחורה, תוך שימוש במגוון כלים ועזרים שמסייעים להם כמו למשל "כלובים" (ולא, אנחנו לא כולאים אף אחד 😉. מדובר בכלי שמקל מאוד על העבודה).

בחלק מהחברות הנהגים "רק" נוהגים. אצלנו התפקיד מגוון יותר וכולל גם שירות ללקוחות החברה וגביית כספים.

יום עבודה של נהג אורך לא יותר מ-12 שעות. כשאתה בוחר חברה לעבוד בה, חשוב לשים לב שמקפידים על שעות העבודה. מעבר לשמירה על החוק, הדבר הכי חשוב כאן הוא שמירה על החיים שלך!

באילו שעות וימים נהגים עובדים?

שעות וימי העבודה משתנים מתפקיד לתפקיד. יש נהגים שעובדים בשעות היום, יש נהגי לילה. רוב נהגי המשאית עובדים 5 או 6 ימים בשבוע.

איך מעלים הילוך ומה צריך כדי למצוא משרה של נהג משאית?

כדי להיות נהג משאית נדרש רישיון נהיגה על רכב כבד – רישיון עד 12 טון או רישיון מעל 12 טון. ההבדל בין סוגי הרישיונות מתבטא במשקל המשאית בה הנהג יכול לנהוג. אנחנו בחברה המרכזית מעודדים את הנהגים שלנו לשדרג את רישיונות הנהיגה וממנים להם את ההכשרה. יש לנו עובדים שהתחילו את דרכם כעוזרי נהג, הוציאו אצלנו את הרישיונות המתאימים והתקדמו להיות נהגי משאית מעל 12 טון ולאחר מכן נהגי סמיטריילר. חלקם התפתחו בהמשך לתפקידים ניהוליים. כארגון שמעסיק 600 נהגים חשוב לנו להיות בית הספר המוביל בתחום הנהיגה ולתת לנהגים שלנו את כל המעטפת הנדרשת.

 מה הדברים שחשוב לבדוק ולוודא לפני שבוחרים משרת נהג משאית?

את הדברים האלה חשוב שתבדוק לפני שאתה מקבל החלטה – "גזור ושמור":

  • הקפדה על שעות עבודה – חשוב שתחזור הביתה בשלום. נהיגה מעבר לשעות המותרות מסכנת אותך ונהגים אחרים על הכביש. לכן, זה הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לבדוק.
  • בטיחות – עד כמה החברה בה תעבוד שומרת עליך ומקפידה על כללי הבטיחות? האם מבוצעות הדרכות בטיחות? האם הנהגים מקבלים ציוד מתאים? למשל אצלנו הנהגים מקבלים ביגוד מותאם, אפודים, קונוסים ועוד.
  • ציוד חדיש / משאיות חדשות  – חשוב לשאול בכל כמה זמן מחליפים את המשאיות. מעבר לחווית הנהיגה, הדבר קריטי לשמירה על הבטיחות.
  • שכר, תנאים סוציאליים והפרשות סוציאליות מהשכר – שכר של נהג משאית מורכב מבסיס ועמלות. ככל שהנהג מקצועי ואיכותי יותר, השכר שירוויח יהיה גבוה יותר! מעבר לשכר, חשוב לשאול על גובה ההפרשות, האם יש קרן השתלמות, קרן פנסיה, ביטוח בריאות. ההפרשות האלה שוות הרבה כסף.
  • האם המשכורת תכנס בזמן בכל חודש – חשוב לברר עם עובדים או עם עובדים שעזבו האם קיבלו את השכר בזמן.
  • מנהלים – עד כמה המנהלים נמצאים שם עבור העובדים, עד כמה הם בשטח, מעורבים ונותנים מענה במידת הצורך. מניסיוננו, מנהל מצוין = עובדים מרוצים שמגיעים לעבודה בכל בוקר עם חיוך.
  • מעטפת פרט ורווחה – האם יש לארגון פונקציה שאחראית על פרט ועל רווחה? האם יש אירועי חברה? נופשים? הטבות? האם הארגון מלווה עובדים גם ברגעים קשים?
  • הרמת משאות – אילו כלים ועזרים משמשים את הנהגים כדי להתמודד עם האופי הפיזי של העבודה? האם יש ליווי של ארגונום? האם נעשה שימוש בכלובים או בעזרים אחרים שמסייעים?
  • שדרוג רישיונות נהיגה / התפתחות מקצועית – האם מקום העבודה העתידי שלך יוכל להעניק לך הכשרות? רענונים מקצועיים? שדרוג של רישיון הנהיגה?
  • הטבות ששוות כסף!יש ארגונים שנותנים הטבות שיכולות להסתכם למאות ואפילו לאלפי שקלים בחודש (מענקים, מתנות, נופש, ביגוד, ארוחות, מוצרים של החברה ועוד).

אם הגעת עד לכאן, ואתה מחפש משרת נהג – נשמח לספר לך על משרת נהג אצלנו בחברה המרכזית ולהזמין אותך לצפות בסרטון בלינק הזה. אצלנו תקבל את כל התנאים שברשימה ואפילו יותר. העובדים שלנו ובני משפחותיהם נמצאים אצלנו תמיד במרכז, כי אצלנו הטעם מתחיל באנשים. רוצה להרים הילוך ולהיות נהג משאית בחברה המרכזית? מזמינים אותך לשלוח אלינו פרטים ממש עכשיו ונשמח להכיר. להשארת פרטים (לא חובה לצרף קורות חיים) לחץ כאן>>

נ.ב

הטקסט מנוסח בלשון זכר משום שכל 600 הנהגים שלנו הם גברים. נשמח גם לכוח נשי בצוות המדהים הזה.

להגשת מועמדות למשרת נהג/ת בחברה המרכזית >>>

קליפ נבחרת הנהגים שלנו:

גם אתם רוצים להצטרף לנבחרת הנהגים שלנו? מלאו פרטים ונחזור אליכם!

x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!