סל ההטבות של קוקה קולה – מחבקים את כל המשפחה

מאחורי כל אחד מעובדי קוקה קולה עומדת משפחה תומכת, לכן דאגנו שגם מי שמחכה בבית ייהנה מסל הטבות מפנק ועשיר. החל מטיולים, מתנות, מלגות לימודים ועד חגיגת האירועים החשובים ביותר בחיים, הדאגה לעובדים שלנו מחבקת את כל המשפחה.


אתי זבדה - עובבדת קוה קולה
אתי זבידה – מזכירה בכירה, אגף התפעול

מחברים את המשפחה

"אני עובדת בקוקה-קולה 14 שנים. התחלתי את דרכי כמדריכה במרכז המבקרים, התקדמתי לתפקיד ניהולי במרכז המבקרים ולפני כשנה עברתי לאגף התפעול. גם את בעלי הכרתי בקוקה-קולה כשעבד פה כמאבטח. כהורה אני נהנית מהמון הטבות חברה שממוקדות במשפחות. בשנים האחרונות בסוף הקיץ – בתקופה שכבר אין כמעט קייטנות, מתקיימת קייטנה לילדי העובדים. הילדים הצעירים מגיעים למפעל, מתרגשים לראות את העבודה של ההורים ויוצאים, כמובן, גם לפעילויות חיצוניות. זה מאוד מחזק את החיבור של המשפחה לחברה. מעבר לזה, קיים מענק מיוחד לסיוע במימון קייטנות רגילות – אני זכאית להחזר של מאות שקלים עבור כל ילד בכל שנה, וכהורה לשלושה ילדים, כמו שיש לי, זה משמעותי מאוד.

חלק ממדיניות החברה היא לדאוג למשפחה, ולכן האריכו השנה בחברה גם את חופשת הלידה בשבוע נוסף, וגם אבות זכאים להטבה הזו – מענק שבוע חופשת לידה. אחת לשנתיים אנחנו יוצאים לחופשה משפחתית מפנקת. בשנה שעברה בחרנו לנפוש באילת, כולל טיסות ומלון הכול כלול, והחברה ארגנה גם פעילות ספורט ימי ויום כיף לילדים. יש מספר מועדים ויעדים לבחירה: נופש משפחתי או נופש זוגי למי שמעדיף, בסוף השבוע או באמצע שבוע לקהל שומרי השבת, ואפילו חופשה למגזר החרדי ביעד מותאם".

שבתאי אחרק – אחראי חנות חלב

מתפנקים עם מוצרי הקבוצה

שבתאי אחרק ממחלקת לוגיסטיקה אחראי על 'חנות החלב' של עובדי קוקה-קולה. "כחלק מקבוצת החברה המרכזית, עובדי החברה זכאים לרכוש מוצרי חלב של טרה בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים. זו חנות קטנה ומטריפה שבה מוצעים למכירה מוצרי חלב, מעדנים, יינות של תבור ואפילו גלידות של בן אנד ג'ריז בהנחה משמעותית. החנות פתוחה שלושה ימים בשבוע בשעות הצהריים לכלל העובדים ויומיים בשעות הבוקר המוקדמות במיוחד עבור עובדי משמרות הלילה. גם אני מנצל את ההטבה הזו באופן אישי – מי שלא קונה מפסיד.

כעובדים אנחנו מקבלים בדרך כלל כל מוצר חדש שמושק ממותגי הקבוצה – גם מוצרים של נביעות, פריגת או קרלסברג. הבנות שלי מביאות לבית הספר את המוצרים הכי חדשים ומגניבים ומתגאות שאבא שלהן עובד בקוקה-קולה. יש לנו פה המון הטבות, טיולים ואת כל התנאים הסוציאליים הכי טובים בשוק, למשל קרן השתלמות לכל עובד. אני עובד כאן כבר חמש שנים, מתפרנס בכבוד ונהנה מכל רגע".

עובדי קוקה קולה
מימין: שבתאי, דרור, רועי, זיוה וקרלוס ב'חנות החלב' לעובדים

קרלוס קובלסקי – מנהל משמרת, מחלקת ייצור

ילדים עד האקדמיה

"התחלתי בחברה כניפוחיסט (מפעיל מכונאי בייצור במכונת ניפוח הבקבוקים) ולפני כמה חודשים התקדמתי לתפקיד מנהל משמרת ביצור. באחריותי לעבוד עם חומרי הגלם, לתכנן את הייצור ולבדוק שהדברים נעשים כמו שצריך מבחינת בטיחות ואיכות.

אני נשוי 28 שנים ואבא לשלוש בנות. כשהן היו קטנות יותר היינו הולכים יחד לפסטיגלים בחנוכה מטעם החברה, וגם לפעילות השיא של מהלך WOW שהחברה ארגנה לבני נוער. הבנות שלי גם עבדו במפעל בשכר בחופש הגדול במסגרת פרוייקט של העסקת ילדי עובדים.

כשהילדים גדלו, ההטבות המשיכו והותאמו לגיל: הבת הבכורה שלי, מארה, לומדת היום פסיכולוגיה ומקבלת מלגת לימודים מכובדת של אלפי שקלים, זו השנה השלישית. היא צריכה כמובן להשלים את כל החובות האקדמיות שלה לאותה שנה ויודעת שאם היא תצטיין, היא תקבל מלגה כפולה וזה נותן מוטיבציה להצליח. תמיד כשמדברים על קוקה-קולה, הבנות שלי שמחות לספר שאבא שלהן עובד שם, והן גאות להיות חלק מהמשפחה הזו".

רועי טל – מנהל משמרת, מחלקת ייצור

משקיעים בפיתוח האישי

"לפני כ-10 שנים התחלתי לעבוד כעובד ייצור, התקדמתי לתפקיד מוביל קו ואחר כך כמנהל משמרת. תוך כדי העבודה, התחלתי ללמוד הנדסת מכונות במכללת אפקה במימון מלא של החברה. התנאי הבסיסי הוא ותק של שלוש שנים. המנהלים שלי המליצו לי לצאת ללימודים, המליצו לאשר לי את המלגה והתמיכה לא הפסיקה שם: עבדתי תוך כדי הלימודים וזה לא קל, אבל בקוקה-קולה התחשבו בי מבחינת משמרות ושעות נוספות ודאגו לכל התנאים שהייתי צריך. המנהלים שלי התעניינו ותמיד שאלו איך הולך. זה העיד על האכפתיות שלהם ושל החברה, והרגשתי שהם באמת רוצים שאצליח.

השקיעו בי עשרות אלפי שקלים ואני שמחתי להתחייב להישאר בחברה שלוש שנים בתום הלימודים, כדי שגם החברה תוכל לקצור יחד איתי את הפירות. ידעתי שאם אלמד, יותר דלתות ייפתחו בפני בחברה, ובאמת מאז שסיימתי קודמתי לתפקיד מנהל משמרת".

זיווה רם – מנהלת חשבונות

"משקיעים גם במשפחה"

"ההטבה שנותנת לי את ההרגשה הכי טובה, היא מלגות הלימודים ששלושת הילדים שלי נהנו מהן בתואר הראשון וגם השני. בתי הבכורה הילה עשתה תואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת תל אביב, הבת האמצעית ענבל עשתה תואר ראשון באקדמית תל אביב יפו והבן הצעיר שלי, עמית, לומד היום מחשבים במכללה למנהל. כשאחד הילדים מצטיין, מקבלים אפילו מלגה כפולה, וזה באמת מעיד שלחברה אכפת מההשכלה שלהם ודואגת לדחוף אותם קדימה.

בקוקה-קולה דואגים לציין כל אירוע משפחתי. כשעובד מתחתן, הוא מקבל שי כספי מאוד יפה של מאות שקלים וגם יומיים חופש, כשהילדים של העובד מתחתנים גם מקבלים שי כספי מכובד. אפילו כשנולדו לי נכדים, הילדים שלי זכו לקבל תווי שי וגם שי קטן לתינוק מהמחלקה.

השנה נוסף גם 'מענק פנאי' באמצעותו ניתן להנות מהחזר כספי על פעילויות פנאי כמו חדר כושר, חוגים או מנוי לעיתון – כל דבר שעושה לך טוב. אני בשנה שעברה בחרתי בסדרת טיפולים במכבי טבעי, וקיבלתי החזר ישרות לשכר. זה מאוד מרומם את הנפש להרגיש שלחברה איכפת מהמשפחה ותמיד כיף לקבל דברים טובים".

דרור אייתגב – מוביל קו, מחלקת ייצור

מוקירים את העובדים הוותיקים

"התחלתי לעבוד בקוקה-קולה בגיל 35 ובקרוב מאוד אחגוג 25 שנים בחברה. אני יכול לומר שבמחלקה שלי אני מוותיקי העובדים. המנהלים שלנו מאוד מעריכים את הוותיקים, בעלי הניסיון ועוזרים להכשיר את הדור הצעיר. בכל שנה החברה מקיימת טקס הוקרה לעובדים הוותיקים שחגגו 25 שנים. לטקס מוזמנות גם משפחות העובדים, המנהלים מברכים ומקבלים מענק מכובד של אלפי שקלים – מענק חצי יובל.

לאורך השנים, הילדים שלי הגיעו הנה להעסקת ילדי עובדים בכל שנה בחופש הגדול, והרגישו איך זה לעבוד כמו אבא שלהם. זה טוב שהילדים יידעו איפה ההורים שלהם עובדים ומה הם עושים. החברה מארגנת אותם בקבוצות של 15-20 ילדים בכמה מחזורים, והם עובדים שבוע שלם בשכר. נותנים להם משימות קטנות כמובן, לא עבודה קשה, והם עוזרים לעובדים הקבועים. עבור הילדים מדובר בהרבה כסף, והם גם לומדים מה משמעות האחריות לקום מוקדם בבוקר, לעבוד במפעל ומעריכים את העבודה שלי".




סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.



x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!