כולם מרוויחים: סל ההטבות שמחבק אתכם עד הבית

מלגות לימודים, אירוע לילדי כיתה א', מתנות גיוס ואפילו הנעה לאורח חיים בריא בחדר הכושר. בחברה המרכזית למכירות ולהפצה יודעים שמאחורי כל עובד עומדת משפחה תומכת, ודואגים לחבק גם אותה, בכל תחנה משמעותית בחיים.

הבת של איוב עם ילקוט

שלום כיתה א'

איוב רעד – נהג מחסן צונן

בכל שנה החברה מקיימת אירוע מיוחד לילדי העובדים שעולים לכיתה א'. כמה חודשים לפני, הילדים בוחרים ילקוט לבית הספר מתוך רשימה ארוכה של אפשריות. ביסאן, הבת שלי, בחרה בתיק ורוד של 'הלו קיטי'. ביום האירוע עצמו, שנערך בפארק אתגרים ליד אשדוד, הילדים חוגגים עם המון פעילויות, בריכה ופינוקים של החברה.

ביסאן מאוד נהנתה מהאירוע, פגשה המון ילדים של חברים לעבודה, קיבלתי את הילקוט שבחרה והיו בתוכו הפתעות, קלמר, צבעים ועטים. בסיום האירוע אמרה לי שהיא "רוצה עוד פעם". לאחותה הקטנה בת ה- 4 היא אומרת שהיא תלך במקומה כשיגיע האירוע שלה.

יש עוד המון הטבות שהחברה נותנת לנו. הילדות נהנות מהמעדנים והשתייה של החברה שאני קונה ב'חנות החלב' בהנחות משמעותיות, ובקיץ ביסאן תלך לקייטנה בעזרת הטבה שהחברה נותנת. אולי בשנה הבאה נלך גם לפסטיגל ביחד. לפני חצי שנה חזרתי לחברה לקדנציה שנייה אחרי שנתיים במקום עבודה אחר, ואני מבין היום שזה המקום שהכי מתאים לי ולמשפחה שלי.

חיסכון בכל יום

נועם מארד – מלגזן מחסן משקאות

אנחנו משפחה גדולה בבית, אשתי וארבעה ילדים, אז אחת ההטבות הכי משמעותיות בשבילנו היא ההנחה על המוצרים של החברה. יש לי כאן בעבודה 'חנות חלב' רק לעובדים שבה מוכרים מוצרים של טרה, ובכל חודש יוצא שאני קונה מוצרים במחיר מוזל וזה חיסכון משמעותי בשבילי. חוץ מהחלב, אנחנו מקבלים גם ארבעה מארזי שתייה בחינם בכל חודש ועוד ארבעה בהנחה. זה כולל שתייה מוגזת של קוקה קולה, מיצים של פריגת, מים ואפילו בירות.

אני יודע שאם יש לעובד בעיה, החברה מנסה לעזור ולפתור – בכל התחומים, ואני מרגיש את האכפתיות כלפיי כעובד וגם כלפי המשפחה שלי. אתמול למשל חגגתי יום הולדת, אז חוץ מהברכות מהחברים במחסן ומהמנהל שלי, קיבלתי סמס מהחברה עם הטבה מיוחדת – ארוחת בוקר זוגית לי ולאשתי או הזמנה לפינוק של גלידות לכל המשפחה כדי שנחגוג ביחד. ככה זה תמיד – אצלנו דואגים ומפנקים כי מבינים שבשורה התחתונה, המשפחה זה מה שהכי חשוב.

מלווים עד התואר

דוד הרוש – אחזקת מבנים

הגעתי לחברת המכירות לפני 15 שנה, ואני מטפל כאן בכל מה שקשור לקירור, מיזוג, חשמל ועוד המון תחומי אחריות. יש לי שלוש בנות, שתיים מהן כבר קיבלו את המלגה שהחברה נותנת ללימודים אקדמים של ילדי עובדים. הגדולה, אורפז, סיימה הנדסה כימית בטכניון בהצטיינות, ואורשיר – הצעירה, מתחילה את השנה השנייה בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה.

אני עוזר לבנות שלי כמה שאפשר, אבל גידלנו אותן כך שיוכלו לדאוג גם לעצמן, לכן כולן עובדות כדי לממן את הלימודים. הבנות שלי מספרות שהמלגה עוזרת להן מאוד כי היא מאפשרת להן להתמקד יותר בלימודים מאשר בעבודה.

אני גאה שהחברה שבה אני עובד מטפחת השכלה גבוהה ואפילו, ודואגת לעקוב אחרי הציונים של הילדים. זה מראה לי שבאמת אכפת מהעובדים.

מעשירים את שעות הפנאי

אדווה עזרא – נציגת גיוס לקוחות דיגיטל

התפקיד שלי הוא בעיקר תפקיד שטח: אני נוסעת בין לקוחות בכל הארץ ומעבירה הדרכות איך להשתמש באפליקציית ההזמנות של החברה. אני יושבת עם לקוחות, בודקת שהכל תקין, מסייעת ומטמיעה. בגלל אופי העבודה שלי, יוצא שאני הרבה בנסיעות ברכב ובישיבה במשרד עם הלקוחות, ולכן שמחתי כל כך להשתמש ב'הטבת הפנאי' שקיבלנו מהחברה על חדר כושר.

ההטבה עצמה היא מענק כספי מכובד של מאות שקלים, ואפשר לנצל אותה כמעט לכל דבר – חוגים, סדנאות, קורסים ואפילו מנוי לעיתון. אני בחרתי בחדר כושר ומאז אני מכורה לזה ומתאמנת כמעט בכל יום. כל הזמן התלבטתי אם להירשם או לא ודחיתי את זה. ההטבה נתנה לי את הפוש הייתי צריכה, וטוב שכך. זה ממש שידרג לי את החיים וחזרתי לעניינים אחרי תקופה שלא התאמנתי.

האווירה בחברה נעימה מאוד ומפנקת. יש קרן השתלמות, אחלה הטבות סוציאליות ונופשים מטעם החברה. פשוט נוסעים ונהנים!

ענבר ובן טל

מחבקים את החיילים שלנו

ענבר טל – מזכירת מנהל מרחב חיפה

אני עובדת בחברה 23 שנים, כך שהחברה מלווה את בן – שהיום הוא חייל – מאז שנולד. הוא בעצם התפנק וקיבל את כל ההטבות שהחברה נותנת, החל מהמתנה ללידה, דרך האירוע לילדי כיתות א', בר מצווה וכמובן כחייל – כל המתנות שקיבל לגיוס.

בגלל שאני כבר כל כך הרבה שנים בחברה, יש לי תיקייה במחשב שעמוסה בתמונות וחוויות ומדי פעם אנחנו הוותיקות מעבירות בינינו כדי לראות איך נראינו פעם. בכל שנה יצאנו להמון טיולים עם כל המשפחה, ובן ושתי אחיותיו הקטנות היו מתחברים עם ילדי העובדים האחרים. בן עד היום אומר שהוא זוכר את החופשות באילת, את הסופרלנד ואת הפסטיגל, שהיה תמיד הכי שווה.

כשבן התגייס לפני שנתיים בערך, הוא קיבל מהחברה צ'ימידן ענק וכרטיס משקר טעון בכסף לקניית פחיות, שעזר לו מאוד בתקופה של הטירונות כשלא הרשו להם להחזיק מזומן. אחרי הצבא יש לבן תוכניות לטייל ואחר כך ללמוד, וגם שם הוא יודע שהחברה עוזרת עם מילגה. הוא תמיד הרגיש שמקום העבודה שלי רואה גם אותו וזה מאוד משמעותי ומחבר. גם היום כשבן מגיע אלי למשרד עם הנשק, כל מי שמכיר אותו מחבק אותו ותמיד שואל ודואג. אולי אני קצת משוחדת אחרי כל כך הרבה שנים, אבל אין עוד חברות כאלה.


סל ההטבות שלנו דינמי וסוגי ההטבות משתנים מעת לעת.

x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!