שומרים על "כושר תעסוקתי"  – למידה הכשרה ופיתוח מקצועי

מתי בפעם האחרונה אימנת את "השריר התעסוקתי" שלך?


היום יותר מתמיד, אנחנו נדרשים לפתח מיומנויות תעסוקתיות מגוונות על מנת להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלנו. שיפור הכושר התעסוקתי של כל אחד ואחת הוא המפתח להצלחה בתפקיד בפרט ובקריירה בכלל.  דפנה דה לוי, מנהלת המכללה הארגונית משתפת : "המיומנויות התעסוקתיות מעשירות את ארגז הכלים המקצועי שלנו ומשפרות את הכושר התעסוקתי של כל אחד ואחת מאתנו בתוך הארגון ומחוץ לו. כך אנחנו הופכים להיות "מצרך יותר מבוקש" (או בעגה המקצועית – אנחנו משפרים את ה- Employability שלנו).

על מנת ללמד את המקצועות, לפתח ולהכשיר את העובדים – הקמנו מכללה ארגונית המעניקה מענה מדויק לצרכי הלמידה וההתפתחות המקצועית בחברה. אם תשאלו עובדים שלנו, הם יספרו לכם על המעטפת הלימודית הרחבה והמקצועית אותה הם מקבלים מרגע קליטתם לתפקיד.

כדי לאפשר השתלבות מהירה, חלקה ונעימה בתפקיד ובחברה,  יצרנו מערכי הדרכה הכוללים למידה דיגיטלית וחניכה אישית בשטח. אצלנו התהליכים הדיגיטליים החלו עוד לפני ימי הקורונה ורק התעצמו מאז. כ-50% ממערכי ההדרכה שלנו הם דיגיטליים. כמובן, הלמידה הדיגיטלית לא מהווה תחליף לקשר האנושי. כל עובד או עובדת חדשים שנקלטים מקבלים גם חניכה צמודה וליווי מחונכים/מדריכים שהוכשרו לכך. כמו כן, במידת הצורך אנחנו משלבים הכשרות חיצוניות ומממנים לימודים לעובדים."

היכולות עליך – ההכשרה והמקצוע עלינו!

לעיתים נפתחים אצלנו תקנים שאינם דורשים ניסיון קודם. כשאנחנו מזהים פוטנציאל ויכולות אישיות אנחנו יודעים לתת את הידע והכלים הנדרשים. בשנים האחרונה הכשרנו במכללה הארגונית עובדים למגוון מקצועות כגון: מפעילי מכונה, טכנאים, חשמלאים, מלגזנים, נהגים, אנשי מכירות ועוד.

הדרכת טכנולוגיות HR למנהלים

יחד לאורך כל הדרך המקצועית

לא רק עובדים חדשים מקבלים אצלנו הכשרה. כל העובדים שלנו מקבלים כלים, הדרכות, ליווי מקצועי וכל דבר היכול לסייע להתפתחות האישית והמקצועית שלהם. 

יש לנו מסלול פיתוח, קידום וניוד פנימי שאנחנו מאוד גאים בו. העובדים שלנו נשארים איתנו לאורך זמן ואחד הדברים שאנחנו גאים בו הוא העובדים שלנו שצמחו בפנים והגיעו למגוון תפקידים בכירים, כמובן שבכל מעבר תפקיד המכללה הארגונית מלווה את העובדים בפיתוח והתאמת ההכשרה הנדרשת.

אנו מציבים את העובדים שלנו במרכז, דואגים להתפתחותם המקצועית ומציידים אותם בכלים איכותיים ומגוונים לחיזוק הכושר התעסוקתי. אצלנו הטעם מתחיל באנשים המקצועיים והמסורים שלנו. המקצוענות שלהם היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו.

העובדים האיכותיים שלנו תמיד שמחים לקבל על עצמם תחומי אחריות נוספים כ"נוסף על תפקיד" (נע"ת). ואנו כמובן מעניקים להם את ההכשרה הנדרשת על מנת שיוכלו לקבל ולפעול במקצועיות הכי גבוהה בתחום הנוסף.  

לראשונה בתקופת הקורונה, החלטנו לפתוח את תכני הלמידה לכלל עובדי החברה. עובדים יכולים היום לרכוש ידע במגוון תחומים לבחירתם, שבאמצעותו יוכלו להתקדם ואפילו לעשות הסבה מקצועית.

קהילות או לא להיות

זה לא סוד שהידע נמצא הרבה פעמים "בתוך הבית". מעבר למערכי ההדרכה והלומדות המקצועיות, יש המון ערך בסיעור מוחות ובלמידה משותפת עם קולגות מאותו התחום. כך, החלטנו להקים קהילות מקצועיות ארגוניות במגוון תחומים ולייצר תוכנית העשרה ולמידה מותאמת לכל אחת מהקהילות הללו.

x
חיפוש
משרה

מיצאו את המשרה
הבאה שלכם!